fredag, mars 25, 2011

Skulle träffa morbror men så blev det inte!

När jag kom hem till honom så öppnade han inte. Ringde på telefonerna men inget svar, hörde hur mobben låg på hans bord!
OJ,oj tänkte jag då, ligger han där inne nu!
 Gick ut och hade turen att träffa en från hemtjänsten som ringde till gruppen och fick veta att han åkt till sjukhuset för att han var dålig.

Då tog jag mitt pick och pack och gick dit .(Danderyds sjukhus).

Men i vakten så kunde de inte se att han var där! Gick då ner på akuten men där var han inte heller.
Efter mycket om och men så fick jag kontakt med hemtjänsten igen men de säger då att han måste vara på just Danderyds sjukhus. SUCK!
Kunde ju inte göra något vettigt av det hela utan åkte hem och då  ringer flera stycken till mig och säger att Holger ska få komma hem redan ikväll. Det återstår att se! Kl. är nu 17.00

Klockan 20.00 ringer morbror och är hemma igen. Helt onödigt allting , säger han.  Och visst hade han varit på Danderyds sjukhus på akuten . Jag var alltså nere och letade efter honom och då låg han där utan att personalen kunde hitta hans namn och personnummer.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate