fredag, januari 14, 2011

xbmc del 3

http://www.xbmc.nu/      

Nu har jag jobbat ännu mer med den här fantastiska mediaplayern. Man bestämmer ju själv vad man vill ha i den att fungera, jag har valt en hel del olika tv att se. Bla så livesänder NRJ
från Frankrike med tre videokanaler nonstop. Fox nyheter från USA kan man kolla också med utlagda nyheter ungefär som SVT -play.
Sedan så finns ju You tube men skillnaden är att bilden blir bättre liksom ljudet.

Det senaste jag håller på med nu är en sk Jukebox för videos, man söker på tex Take that och då samlar denna jukebox ihop en massa olika videos och visar dem rullande så att säga. Nu kör den senaste videon där Robbie åter är med.(The flood)

När jag sökte radiostationer i England så hittade jag ca 600 stycken! Alla Sveriges stationer finns med , även lokalradiostationer.

Gillar du musik så ska du absolut plocka ner den här, XBMC finns för alla opsystem.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate