måndag, september 17, 2018

Sluta leka politiska oskulder, bilda ny regering!

Har lyssnat på Lövet och hans snack om att han har stort underlag bakom sig. Han räknar in vänsterpartiet (kommunisterna) utan att blygas över detta.

 Ett parti med rötter som heter duga i antalet mördade i världen .Så lyssnar jag på de olika borgerliga partierna vilka när som helst skulle ha kunnat kicka Lövet och bildat regering om det bara hade talat med SD.

Ett SD med inga mord i bagaget i sina rötter.Några idioter till skinnskallar som hade ölburken i ena handen och höger hand upp i arisk hälsning.

 Vänsterpartiets historia är ju värre på många punkter för den som vill sätta sig in i deras historia. För mig som var medlem i vpk under åren 1967-1972 så var det värsta sveket kuvandet av Tjeckoslovakiens folk 1968.Sen har vi judeförföljelserna i Polen som inte vpk hade ett skvatt att säga något om när det hände. 
Jag skulle kunna rada upp hundra andra otäcka blodiga svek men det får vara. 

Statsministerns dubbelmoral äcklar mig och jag förstår mig inte på sossarnas maktbegär, makt till vilket pris som helst. OCH vad är det med partiets väljarbas idag?Ställer ni upp på vad skit som helst? Lämna över till talmannen att fixa det här och ni på Alliansen sluta att beté er som politiska oskulder! Bjud in SD till samtal och bilda regering när talmannen ber er att göra så.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate