tisdag, maj 10, 2011

Driftigt folk finns än!

Farsta centrum har begåvats med ett kinesiskt behandlingscentrum. I Kina finns sådana överallt sedan urminnes tider.
De behandlar i stort sett allt i sjukdomsväg på sitt sätt. När jag var i Shanghai så blev jag sjuk i 46 graders värme. Snuvig och ont i halsen och fick besöka läkare. De kollade mig och så skrev de ut "västerländsk" och kinesisk medicin att intagas. Nåväl, jag blev frisk på att par dagar men vilken av de två medicinerna som hjälpte mig vet jag inte än idag.
Ska vi vara snälla så var det väl örterna som gjorde mig frisk!

Du kan ju läsa vad som står på bilden vad denne doktor klarar av ! Det är ju inte lite han tar på sig att bota precis. Allt från barnlöshet till fibromyalgi. Det är inte dåligt alls, undrar bara vad för enastående examen han har att uppvisa?
Men driftigt är det att öppna en sådan här mottagning mitt inne i Farsta centrum. Pekar på en nyckel som inte alla svenskar eller för all del invandrare äger. Mer sånt och arbetslösheten skulle vara avsevärt lägre!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate