söndag, februari 11, 2024

Jag är så trött på Facebooks algoritmer!

 


Jag har tappat räkningen över alla överklaganden jag tvingats till för att få behålla text och bilder med viktiga ämnen!

Deras maskiner misstolkar så otroligt många särskilt bilder. Tror att jag uppmanar till våld!

Eller  tror att jag hyllar despoter bara för att jag använder tex Mussolinis bild i ett historiskt sammanhang.

Facebook bryr sig inte ett dugg om varken Sveriges eller EUs lagstiftning om yttrandefrihet.

De kör på enligt ängsligheten från ett USA där wokevänstern verkligen har satt tonen!

Att den nutida vänstern överallt har härmat USAs vänster är så otroligt obegåvat.

Strutsvänsern!

OCH vad hände nu efter ett par minuter efter att jag delat denna blogg på Facebook! 





Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate