tisdag, september 05, 2023

Vissa borde inte vara poliser!

 Ronny Åkerberg skriver idag :POLISCHEFEN I MALMÖ BÖR AVSÄTTAS!

Jag vill inte ha Petra Stenkulas tårar. Jag vill se poliser som gör sitt jobb. Här satt man fegt kvar i bilarna och tittade på medan våldsverkarna brände bilar och byggnader och kastade stenar i Rosengård. Polisens uppgift är att skydda medborgarna mot kriminella, detta är ett grovt svek mot laglydiga medborgare! Till råga på allt har man mage att kalla detta för "särskild polistaktik". Rena skämtet!

Så säger Jens Ganman,rakt på sak!

Nu ska jag vara elak mot somliga kvinnor, ni borde inte vara poliser!

När jag sett en massa videos från Rosengård så tar jag mig åter för pannan! Ska det här vara polisarbete att sitta och titta på när huliganerna förstör andras egendom?
De som bor i Rosengård har också uttryckt sin besvikelse över polisens agerande.
Eller rättare sagt , ICKEAGERANDE!
Om en badvakt skulle följa deras exempel så skulle badvakten bara titta på när en person håller på att drunkna!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate