torsdag, september 28, 2023

Det är jag som är döden!


 Senare förstod Ghada att det var hennes vän som dött i explosionen. 

– Jag såg på bilderna och såg att det här är hennes rum, det här är hennes kläder. 

De båda har känt varandra i åtta år, berättar Ghada. De gick gymnasiet ihop, valde samma program och studerade på universitetet ihop. I somras tog de examen. 

– Examensdagen är det finaste minnet. Vi kände att vi var superglada och stolta, vi började dansa i bussen. Vi ville visa att vi varit så duktiga och klarat det. 

– Hon är min bästa vän. Hon var alltid den personen som stöttade mig, som är min support. Hon är en jättefin och snäll person, jättefin, säger Ghada. 

Ghada känner inte igen Sverige längre, säger hon. 

– Vad är det som händer? Det här är inte Sverige. Det är ett annat land. Man har flyttat hit för att kunna sig trygg. Men varför ska man ens vara kvar här, om det inte är tryggt för oss. Jag har sett krig två gånger i mitt hemland, men det ser ut som krig här också. /Expressen


Den unga kvinnan ställer frågor som är rättmätiga, det ser ut som krig här också!

Men partier särskilt till vänster vill se ännu fler från Mö och Afrika här i vårt land.

Ännu fler vilka som kommer från de länder där ingen lag eller ordning råder och som satt sin prägel på individerna eller klanerna!

De cyniska och hjärntvättade inom de olika partierna har nu fått se sitt önskesamhälle träda fram under nattens mördande orgier.

"Vi är alla lika" mässar de! En lögn hur många gånger man än säger dessa ord.

"Alla kulturer är lika värda" är endra ord som de mässat i åratal!

Detta är också en stor lögn! Kulturer som tillåter och uppmuntrar tex hedersmord är bara kriminalitet och inget annat!


Nu tycker jag det är dags att hela den rödgröna populiströrelsen håller tyst en längre tid. De har förverkat sin rätt till att tala i dessa frågor om mord,terror och kriminalitet!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate