tisdag, februari 19, 2019

Populistpropaganda från Vänsterpartiet.

De vill inte att människorna själv ska få bestämma. Innan man ombildar så ska det vara röstning bland de boende. Det krävs 50% för att kunna ombilda!  De som inte vill köpa in sig får hyra sin lägenhet från föreningen.
Jag har bott i borätt sedan början av 90-talet. Det krävdes även då att man sparade och levde på lågbudget ett par år. Men det är vägen till låg avgift i framtiden. Jag har nu för min tvåa i Hökarängen 2850 i avgift för min tvåa!
Vänsterpartiet vill inte att folk ska få välja,de vill att politiker från vänster ska bestämma över folk i allting.
Deras drömriken fanns ju i öster och hette som bekant Sovjet,DDR osv. De har inte lämnat sina politiska idéer alls från den tiden. Med sådana här exempel så visar de detta tydligt.

PS Min förening har renoverat huset från golv till tak utan att behöva höja avgiften. Jämför vad folk betalar i "vanliga" hus!! Stor byråkrati som suger pengar. Många hus är eftersatta.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate