torsdag, maj 05, 2022

Kliar du min rygg så kliar jag din! Anna Hellgren anställd nu på Expressen!

 Så här presnteras hon på en tidigare arbetsplats!


"Från och med i dag har Dagens Arena en ny medlem i redaktionen, Anna Hellgren. Hon vikarierar för Devrim Mavi, som är föräldraledig.

Berätta om dig själv. Vad gör du?
Jag är frilansande journalist och skriver bland annat för Bang, Arena, Ottar och Arbetaren. Jobbar även som lärare på journalistprogrammet på JMG i Göteborg. Bor i Stockholm, uppvuxen i en liten ort utanför Norrköping.

Varför vill du skriva för Dagens Arena?
Det är det enda stora forumet utanför de rikstäckande tidningarnas ledarsidor för en radikal kritik av samhället vänsterifrån. De flesta ledarsidor är ju borgerliga och i dag har vi en borgerlig regering. Därför behövs Dagens Arena mer än någonsin.

Vilka frågor kommer du att fokusera på?
Jag är framför allt intresserad av SRHR-frågor (sexuell och reproduktiv hälsa och rättigheter), fackliga rättigheter och globala rättvisefrågor.

Anna dyker upp i redaktionsspalten på onsdag. Då får ni läsa hennes premiärledare!"

Expressen fyller på med ännu fler vänsterjournalister!

Naturligtvis på kulturen och skriver krönikor liksom Lindström mfl.Nu ska det hackas i all oändlighet på SD och Åkesson.Så tröttsamt att fortsätta på den inslagna linjen. Den fullkomligt meningslösa linjen vilken vi har sett under åren är totalt galen.

Vänstern och dess propagandamakare har varit de som fått fram SD i rampljuset.

Jag personligen har blivit så trött på sådana skriverier så när sådant kommer framför mina ögon så låter jag bli att läsa eftersom det är så förutsägbart!

Ungefär som när Proletåren ska skriva om kapitalismem!

Tråkigt att Expressen vilken var en liberal läsvärd tidningen en gång i tiden slår in på att bli en vänstertidning liksom Aftonbladet.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate