onsdag, maj 18, 2022

En dålig dag!

 

Det började med att jag inte kunde sova! Sov ca 2 timmar sen blev det klassiska, vändningar och vridningar. Vid tre gick jag upp,vid fyra satte jag på kaffet. På fm blev det en timmas sömn igen men vaknade av att jag hade ont i magen.

Nu har jag i alla fall tagit mig en sväng ute och försökte ta några bilder. Det blommar ju överallt!




Ja, det blev körsbärsträdet nedanför mitt hus vid lekparken, Ett stort träd så jag riktade kameran rakt upp.

Jag liksom många andra som går i sin ensamhet börjar ju grubbla över vad som hänt i livet. Inser ju att väldigt mycket hade kunnat vara helt annorlunda mot hur det blev.

Visst ,visst inget går ju att förändra . Det man sagt och gjort finns ju som skarp trycksvärta i hjärnan.

Helvetet finns här på jorden ! 

Så mycken ondska överallt och medierna idag proppar oss ju fulla av alla hemskheter så det är väl inte underligt om man känner sig nere!

Värst är när man nästan går till botten då vill man inte göra någonting.Absolut ingenting känns lockande!

DET är en hemsk känsla!

Tom. aptiten försvinner!

Nu har jag ingen mer ork kvar att kvirra!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate