torsdag, juni 28, 2018

Varning! Det är farligt att vara gift!

Det ÄR farligt att vara gift eller sammanboende! Varför?
 Jo, om din käre skriver något eller delar något på nätet utan din vetskap så kan du få ta ansvar för detta också!
 Det har idag Svd visat genom ett inlägg av chefredaktören Tove L. Hon säger där att Ann Heberlein har visat en överslätande attityd till sin man och hans inlägg. SKA hon ta ut skilsmässa, är det detta som krävs?

 Tove och Svd är ute på hal is. Jag sa upp min pren. mest pga av det Aftonbladsliknande innehållet på nyhets-kultursidorna men i och med detta steg av Tove så inser jag att ledarsidorna nog också har infogat sig efter den svenska modellen!

 Jag ger mitt fulla stöd till Ann Heberlein!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate