måndag, juni 11, 2018

De godtrogna!

Du kan ju börja med att läsa det här reportaget: https://www.expressen.se/nyheter/qs/last-night/last-night-in-alvesta/

Jag höll på att tappa luften när jag kommit till hälften!
Detta är en värld som vi varnat för i åratal men nu är den här! Det är verklighet på så många ställen i vårt land, även i små hålor som Alvesta.
Droger, brottslighet av alla slag. Utflipprade människor i en rätt låg ålder dessutom. (Även om de ofta ljuger om sin ålder för att slippa straff)
Och så dessa tjejer som ställer upp på en massa skit! (kan jag få se filmen, jag kommer inte ihåg vad som hände)
Alla dessa råa våldtäkter som beskrivs får mig att känna äckel!
Dessutom en låg primitiv känsla av HAT! Hat mot dessa individer, hat mot vårt samhälle som har möjliggjort all denna skit. Hat mot de ofullständiga lagar vi har.
Jag håller på att dras ner i en virvel av svart mörker omkring denna politik som Sveriges olika regeringar har fört så länge.
Är de rent dumma i huvudet som låter Sveriges folk av alla sorter bli utsatta för all denna skit. Säger som många i förorterna som själv kom hit tidigare, sluta ta in fler nu .Se till att ta hand om de som bor här nu!
Vad tänker Sveriges politiker göra när miljonerna börjar röra på sig från olika länder i Afrika? Ska ni öppna upp gränsen igen?
Vi har ju redan sett en ökning av människor från Afrika hit till Sverige. Bara på min gata bor det många svarta familjer nu!
Klart som korvspad att de fattiga vill till ett land där man till och med får barnbidrag för sina ungar. Plus alla andra bidrag. Plus pension om man är 65. Det är så störande att dessutom veta att dessa invandrare får ut mer i kontanter än vad många av oss som jobbat hela livet får. Tänk också att för oss pensionärer skulle det vara en dröm att kunna gå till tandläkaren för blott 50 kronor såsom invandrare idag kan göra när de kommer hit.
Själv får jag ge 1100 för en undersökning!
Det är ca 10% av min pension!!

Arbetarrörelsen borde ha ägnat sig åt dessa frågor istället för att ha bjudkalas åt de som kommit hit. Men när jag skriver ordet "arbetarrörelse" så inser jag på en gång att en sådan finns ju inte i vårt land!
Den skatt vi under alla år betalat in och fortsätter att betala som gamla borde betraktas som en försäkring som utfaller till dem som tecknat denna försäkring tex som i mitt fall 1957!
De som inte har denna försäkring ska inte heller kunna få samma villkor. Så är det ju med alla andra försäkringar och det har ju ingen någonsin ifrågasatt!
Alla dessa gangsters likt killarna i Expressens reportage kostar ju oss otroliga summor från det de kommer hit och till att de ev. utvisas. (För det är ju inte säkert att de åker ut när straffet är avtjänat)
Säger bara på ren svenska, FY FAN!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate