tisdag, juni 05, 2018

Idag när jag tittar på SÄPOS dokument så undrar jag?

Vi måste ha säkerhetspolis, det finns inget att diskutera i denna fråga. Men det som slår mig är när jag idag efter så många år granskar den akt som jag fick ut från Riksarkivet ,det är ju totalt värdelösa uppgifter!
Att sätta poliser med att ha som uppgift att kolla harmlösa ting och offra tid och möda är ju fullkomligt vanvett om de arbetar så fortfarande.


Klicka på dokumenten så blir de läsbara. Tilläggas kan att jag aldrig någonsin fick se något från mina aktiva år i Malmö. Avslogs! De hade spaning på mig fortfarande påstod en professor som höll på med bla säkerhetsfrågor. Att jag bröt med kommunismen 1985 och gick med i ett demokratiskt parti verkade aldrig spela någon roll för SÄPO!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate