söndag, juni 17, 2018

Såna as de är!

Ingen vapenvila längre i Afghanistan! Talibanerna bröt den idag.
Samtidigt mördades 31 människor i Nigeria av talibanernas kusiner där. Överallt där dessa islamister av olika kulörer finns så pågår slakten.
De vill förslava alla folk över hela jorden. Införa sharia och allt annat förtryck. Kvinnor är avelsboskap i dessa mäns ögon.
De lusläser koranen och rättar sig efter den till 100%.
Där har de sina lagparagrafer.
Allting är ett hopkok av förvirrade tankar vilka inte har plats i ett modernt samhälle.
När vi var på Axels tivoli igår så fanns det ovanligt många kvinnor där med sina hucklen.Männen som vanligt uppknäppta och lediga i värmen.
Tänk er en värld likt dessa muslimska länder där de härskar och alla kvinnor du möter är "hucklade" eller som i de värsta länder helt inpackade i tyg.
Sverige håller ju på att befolkas av dessa människor nu. Bara denna dag på tivolit i Gubbängen gav mig kalla kårar på ryggen.
Jag minns när vi var ute i Husby i våras hur känslan spreds i mig att jag var i ett annat land när jag bara mötte dessa för mig avvikande kvinnor.
Kampen mot vidskepelsen måste föras och ett led i detta måste vara att göra som andra länder, inte tillåta maskering på offentlig plats.
Unga män i vårt land ses allt för ofta med mössa och huva också så att de nästan är maskerade. Varför döljer de sig?
Vill de se ut som huliganerna i förorten eller ÄR de huliganer.
Det kvittar om det är 30 grader varmt ute eller inne, de liksom huckletanterna sitter där med sin maskering.
Ur led är tiden! Själv vantrivs jag med det samhälle vi har nu!
Sverige är väl det land som lägger mest pengar på folk utifrån och minst på tex oss pensionärer!
Såg från Malmö hur de hyrt in en muslimsk storfamilj i en flott villa för 46.000 kr i månaden!
Sånt är stötande i en stad där de får så mycket skattehjälp från oss i Stockholm!
Själv måste jag bit för bit sälja ut min lägenhet för att kunna leva drägligt och göra de reparationer som krävs.
(Pensions hypotekslån)




Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate