måndag, september 26, 2022

Jaha, så var riksdagen öppnad!

 OCH skallet från ledande miljöpartister fortsätter som vanligt. Hirvonen höll ett anförande som spred både giftgas och trotyl med känslosåsen påkopplad till 100 %. Vi kommer att ytterligare i fyra år få höra denna klagosång sjungas från dessa henor , jag hade ju hoppats få slippa detta parti i riksdagen men si då ingrep hjälp från vänsterpartister som stödröstade !

Dessa kvinnor finns lite här och där numera i vårt samhälle vilka istället för förnuftet kopplar på sina känslor. De går upp i varv inför vissa frågor och har ofta en rad missuppfattningar i sitt bagage. (Skolan kanske) 

Istället för att angripa förövaren tex Putin så tycker de enbart synd om alla soldater. Det är ju ett anfallskrig från Ryssland i bästa Hitlerstil och då måste man förstås inse denna fakta.

När jag går på olika Ukraina-demon så ser jag ett glapp vilka som deltar. Kvinnor från vänstern lyser med sin frånvaro !


Men antagligen så är det "fel" personer som anordnar måndagsdemonstrationerna varje måndag kl 12. De är ju borgerliga! Och enligt känslorna i svall så duger det ju inte att gå dit, man kan ju bli smittad och tycka att de är ju egentligen bra dessa borgare!

Jag har aldrig i hela mitt politiska liv kunnat acceptera denna styggelse att låta känslorna styra i politiken.

Man måste kunna inse att det finns bra och dåligt i ALLA politiska partier. 

Jag kan uppskatta politiker från olika partier i skilda frågor. Det är ju omöjligt att köpa allt en politiker för till torgs. Jag fann tidigare i mitt liv också bra saker hos MP men idag är det mycket svårt att hitta något positivt. De har blivit ett elakt parti på många sätt, de har satt lögnen i arbete plus smutskastningen.

Att socialdemokratin satte sig ner samt tog till sig deras politik i så många frågor har varit förödande för tex elförsörjningen i vårt land.

Men de känslosamma förmår inte se orsak och verkan. Huvudsaken för dem var att hatobjektet kärnkraften stängdes ner.


OCH där står vi nu inför vintern där oljekraftverken startar upp eller kolen i andra länder. 

VAD blev vunnet på det sättet?

När det gäller skurklandet Iran så gäller kampen inte bara huckletvång utan de ifrågasätter hela  islamiststyret. Men har verkligen vänstern förstått detta?






Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate