torsdag, september 29, 2022

Jag tycker ju om foton!

 Några foton i köket lades till idag. Jag har ju sagt det tidgare att för mig betyder det mycket i min ensamhet att här hemma titta på olika bilder! Mitt hem är fyllt av bilder men som livet också är så stoppar jag undan bilder vilka inte är aktuella ! Gamla ex tex , giftermål som gick i kras!

Det börjar ju bli många människor som har passerat revy för mig genom åren. All kontakt upphör plötsligt. De visade sig ju inte vara vänner till mig utan allt var bara "hittepå"!

Värst är när vänner försvinner genom lögner! Eller politik!

Men det ska vi inte gråta över idag!


Två olika färgnyanser såsom också livet kan se ut!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate