tisdag, september 06, 2022

Chatprogram!

 Nu har jag testat Googles chat som man återfinner i sin mail om man nu har en Gmailadress. Smidigt väljer man chat när man är inne och kollar sina mail. Att skicka tex foton eller andra filer går mycket snabbt. Jag har ju i många år använt Microsoft och deras Skype vilket även fungerar här på min LinuxMint.(Och naturligtvis Ubuntu)

Men på min mobil är Skype mycket slöare än Googles chat.

Whatsapp som ägs av Kluckenberg fungerar mycket bra på alla system. Snabbt och ger bra ljud när man ringer osv.

Messenger på Face klagar jag inte heller på ,där kan man både med bild o ljud chatta utan problem.


På den vänstra sidan har du valen. Jag har använt Gmail ända sedan de lancerade detta mailprogram och har hittils aldrig behövt klaga på detta.

Att koppla över till chat från mail går på en sekund. Inget krångel alls! 

Mycket användarvänligt! Så ska det vara!



Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate