fredag, november 27, 2020

Margit Richert, kameleonten!

 Jag följde Margit Richert när hon och hennes man arbetade på Svd. De förde till torgs en tuff konservatism men mot slutet blev det för mycket skrivande om all alkohol de drack i tid och otid.

Sedan försvann de ur mitt sikte ända tills de poppade upp som skribenter för Aftonbladet.

Där torgför en tuff vänsterpolitik väldig lik yttervänstern idag.Ja, ni vet de som pläderar för "Allt till alla"!

När jag sitter och ska beställa bolken Kollektiv galenskap av Douglas Murray så läser jag igenom div. recensioner och där dyker hon åter upp i sin Vänsterdräkt  från AB!

Jag kan inte undanhålla detta för er. Det är nästan dråpligt med hennes rallarsvingar .Inget försök ens till något seriöst. Hur blev det med hjärnvindlingarna efter alla pilsner i Holland?



OCH som vanligt , klicka på texten för att läsa bekvämt! Mycket nöje!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate