måndag, november 16, 2020

Ibland förstår jag mig inte på en del kloka människor!

 Nu när regeringen skärper tonen så ser jag att en del upphäver rösten mot detta! De ser hellre att folk smittas än att det nästan råder mötesförbud. Räcker det inte med 6200 döda?

En känd läkare i Malmö tex ondgör sig över att krogarna har fått serveringsförbud från 22.00.

För mig kunde de få göra som i andra länder, stänga ner!

Vi har haft för lite tuffa åtgärder. Se på Finland som slog till redan i våras och har lyckats mycket bättre.

Spridningen av smittan ökar ju för fan för varje dag som går!!

Jag har hållit mig i karantän sedan i våras och tänker fortsätta med det!

Håll avståndet!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate