måndag, oktober 26, 2020

Svensk kristenhet borde betrakta islam som en falsk lära!

 Det ringde en man från tidningen Dagen och frågade mig varför jag hade upphört att prenumerera på tidningen.

Då sa jag vad jag tycker att man inom kristenheten och även tidningen har en felaktig syn på islam. Att man inte har ställt upp och försvarat de kristna som har förföljts i de islamistiska länderna. Kristenheten utplånas i kristenhetens vagga.

Folkmord talar man tyst om. I stort sätt följer kristenheten sv. kyrkans linje vilken även är statsapparatens linje. Stöd i miljardklassen åt palestinska rörelser vilka enbart vill förgöra Israel.

De vill förgöra Israel på samma sätt som de i olika muslimska länder har bränt kyrkor och jagat kristna.

När kristna från länder i MÖ vilka inte har kunnat bo kvar i sina länder går ut i vårt land i demonstrationer så lyser frånvaron av både svenska kristna liksom stadens muslimer.

Jag gick runt bland alla demonstranter under hela denna aktion och mötte till 99.9 % bara människor från MÖ.

Muslimerna hade meddelat att de inte var intresserade.

Vad handlade då denna demonstration om? Jo, hur ledande kyrkoledare hade blivit kidnappade, hur kristna blev ihjälbrända, korsfästa osv.

Man efterlyste stöd i kampen mot islamismen!








Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate