söndag, oktober 04, 2020

En underlig värld med unga kvinnor?

 Instagram ägs av Facebook och har en del regler omkring sina bilder. Men mycket tillåts av naket och när man chattar så är det fritt fram.

Jag är 78 år gammal och alla som går in på min sida på Instagram kan se detta med sina egna ögon.

Trots detta så får jag förfrågningar varje dag från unga kvinnor om att bli vänner. Vissa kan man se bilder på medan andra är dolda tills man blivit vänner. Då kan man se deras avklädda bilder och sen kan man välja att blockera dem som icke önskvärda.

Jag chattade länge med en kvinna som påstod att hon var soldat för USA i Kabul. Hon var i trettioårs åldern och ville bli närmare bekant med mig. Ålder betyder inget ,förklarade hon. 

Jag frågade henne vad hon egentligen ville mig och fick svaret hela tiden att hon ville bygga en relation. Då frågade jag henne om hon behövde pengar, alltså en provokation från mig för att se vad hon svarade. Hon blev mycket arg på mig då.

Men jag föredrog att blockera henne! Ville inte fortsätta detta mer!

För ett par veckor sedan så kontaktade en ung svensk tjej mig och förde ett normalt samtal.

Frågor om hur jag mådde osv. Om jag var singel osv.

Inget märkligt alls men igår så ändrades tonen efter en stund. Skickade en bild på sig, Jag har valt att beskära bilderna. Så här såg första bilden ut!

Söt i ansiktet och då kommer nästa ord från henne plus en bild till. Hon säger :" jag är så ensam och kåt"!


Ja, inget snack om pengar eller länkar till andra sidor,Öppet namn som via hitta.se leder till en tjej i Eskilstuna, 23 år gammal!

Frågan är om det är en bluff från en ev. man som vill jävlas med mig eller om det är en tjej av kött och blod som "roar" sig så här?

Ja, jag lär inte få veta detta eftersom jag avslutade denna kontakt!

MEN man kan ju undra vad drivfjädern är om det inte är pengar med i bilden?

PS Ikväll så kom det ett erbjudande från henne, "vlll du gå med i min personliga hemsida"?

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate