måndag, februari 12, 2018

Mello har överlevt bästa datum!

En rätt så enig kritikerkår sågar denna sk tävling numera. Bidragen låter åtminstone i mina öron tämligen lika numera mellan de olika åren.
I år kollade jag ett tag och när yngsta grabben som brukar gilla denna tävling gick därifrån då stängde vi ner!
Och så dessa programledare som uppträder hysteriskt. Det finns ingen värdighet längre över alla dessa yngre programledare, gapar och skriker och klämmer ur sig en massa ordbajs.
Denna underhållning kan Svt överlåta till en reklamkanal ,jag vill inte vara med och tvingas att betala till sånt här.
Svt har under en rad år förfallit till någon sorts lekstuga med koppleriverksamhet dessutom.Präster ställer upp och fånar sig och de kallar det kärlek!
Över 600 kr varje gång ska jag betala till såna program med min avgift.Jag tittar aldrig på dessa program med flamsande kändisar.
" Åhh för 40 år sedan var jag otrogen och suck så jag ångrar mig,snyft" kan det låta!
Eländig smörja!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate