tisdag, februari 13, 2018

Bilbrand!

Om jag ska skriva om bilbränder i tex Farsta och det inte finns några bilder från polisen men de har skrivit en rapport om att 10 bilar brann ner helt och hållet då Googlar jag efter "bilbrand"!
Då kanske jag hittar massor med bilder från hela Sverige.
Ungefär som att Googla på äpplen. Det kvittar om äpplet har växt i Skåne eller på Gotland, jag är ute efter en bild på äpplet.
Nu blåser massmedia i luren och M faller i gropen och kryper för dem eftersom deras bilbrandsbild inte kom från just Göteborg.
M ville beskriva att det bränns bilar och då kvittar det ju var bilden togs, det viktiga är ju att skriva om bilbränder och då kan man faktiskt liksom äpplet jag talar om ta vilken bild som helst som illustrerar just en brand av en bil.
Att de alltid ska jävlas på alla sätt de som vill förvrida saker och ting.
PS Bilden är från Stockholm men som sagt var , det har ju ingen betydelse.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate