söndag, februari 25, 2018

FI och dess företrädare kör en gammal repris!

För många år sedan var jag med i en rörelse som heter FARR. Där träffade jag människor vilka stod för åsikter som jag fann mycket bizarra.
Nu låter FI på samma sätt som det jag hörde på 90-talet. Vi ska ta emot kriminella och vad de än gör i Sverige för brott så ska de få stanna kvar.
På 90-talet när jag hörde dessa konstiga åsikter så insåg jag att en sådan organisation vill jag inte vara med i och så blev det också.

FI och deras verklighetsfrånvända åsikter är ju samhällsfarliga.
Kvinnor i en viss ålder (unga) verkar att dras till sådana här rosenröda drömmar av någon anledning som inte jag begriper. (Kanske tycka synd om osv)
FI har länge skjutit in sig på krigsmakten vilken de i stort sett vill lägga ner, de ser inga fiender någonstans annat än NATO och USA.
Klassisk vänsterpolitik präglar ju allt som kommer ur munnen på de rosalila.

Och så floskler om att man ska älska alla. Rent löjligt, ska man älska islamister?
Ska man älska de religioners företrädare som vill stena ihjäl kvinnor?
Det är bara en fortsättning på 60-talets flum och flower power vi ser från detta ska parti.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate