lördag, februari 24, 2018

Jag anklagar........

En blott 21 års kvinna på ett LSS-hem mördas med 100 knivhugg. Mördaren är en kille från Syrien vilken ej fått tillstånd att vara kvar i Sverige. Varför han bor på detta hem vet jag ej, han borde ha skickats ut ur landet.
Jag anklagar de som har brustit i hanteringen av ärendet. Jag anklagar också de som i åratal har bedrivit en felaktig politik och det gäller både den förra regeringen under Reinfeldt liksom den nuvarande! De har skuld i många oskyldiga människors död senaste åren! Män som har fått beslut om att inte få vara kvar har ändå fått röra sig fritt och kunnat begå hemska dåd.
Hur är alla dessa politiker funtade som bara slappt har låtit dessa människor komma hit och förstöra livet för så många?
När en människa mördas så dras automatiskt en hel mängd andra in i detta hemska!
Och de ska fortsätta leva med detta trauma i resten av sitt liv på samma sätt som alla kvinnor som utsatts för våldtäkter av dessa män som aldrig borde ha fått vara i vårt land.
Det är ju detta som också genererar både rasism och fientlighet mot andra som kommer hit vilka är hederliga människor.
Många killar med fel inställning i så många frågor och som kanske dessutom är krigsskadade blir farliga i vårt samhälle!
Oskyldiga människor utsätts dagligen för stora risker och nedtystningen av många sådana här fall är sjukt och felaktigt.
Vi har ju nu fått en inblick i hur både Studio 1 och Ekot  har undvikit hederlig nyhetsrapportering vad gäller tex hur invandrarfrågan har påverkat hela det svenska samhället.
Likaså har i allmänhet de stora tidningarna också undvikit sanningen i dessa frågor. En journalist ska hålla sig till sanningen och berätta det han både ser och hör. Söka sanningen !
Hur många mord och bränder vi kanske skulle ha sluppit med en mer strikt politik vad gäller invandring  är svårt ur min horisont att veta,
Men en sak vet jag och det är att de mord i allt från Drottninggatan till Ikea i Västerås  till detta LSS-hem är att om man utvisat dessa män på en gång efter det beslut de fått så hade minst 8 människor levt idag.

Jag anklagar sittande regering för dessa mord.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate