lördag, juni 04, 2011

Aftonbladets socialporr!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13124675.ab

Maken till skittidning finns inte i Sverige för närvarande, Aftonbladet drar sig inte för att publicera vad smörja som helst.
Så här börjar artikeln:
"Småbarnsmamman Hanna, 31, behövde snabba pengar.
Hon fick kontakt med en 67-årig Moderatpolitiker – som nu misstänks ha köpt sex av henne för flera tusen kronor i veckan.
Ångesten dövade hon med Valium.
– Det slutade med att jag fick sparken från mitt arbete, förlorade vårdnaden om mina barn och blev hemlös. Han har förstört allt, säger Hanna."

"Han har förstört allt" säger hon allt medan tidningen sedan berättar historien om en kvinna som har drogproblem ända sedan sin ungdom.


Det finns enligt mig bara en som har förstört hennes liv och det är hon själv! Det är så typiskt för många missbrukare detta att inte ta ansvar för sitt eget liv utan att alltid skylla på andra. Aftonbladet utnyttjar henne bara för att återigen kunna skriva "moderatpolitiker" i sin låga kampanj mot andra politiker än sossar.
Det här är ett känt mönster från Goebbels kampanjer nere i Tyskland under trettiotalet mot politiska motståndare. 


Aldrig att jag någonsin kommer att köpa denna äckliga tidning!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate