fredag, april 28, 2023

Sura sossar!

 

Herrejösses så dåligt de tar sin roll i opposition, surar och kommer med lögner titt som tätt.

Är inte beredda att på allvar avlägsna sig från MP+C+V.

Det märks bla i frågan om kriminaliteten där de velar.

Kom idag att tänka på när de höll på med tvångsanslutning till partiet . 

Jag ville inte vara medlem men i min fackföreningsbok hade de klistrat in ett märke där det stod att jag var med i Arbetarpartiet.

Så drogs det pengar just till SAP. 

En gång om året kunde man få tillbaka en del av dessa pengar men bara under en viss tid en speciell dag. Där var kön lång!

OCH så sura de var dessa ombudsmän som skulle betala tillbaka pengar. De kastade pengarna på disken framför mig  ungefär som en komocka.

Jag fick tidigt en aversion mot SAP!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate