söndag, april 02, 2023

Grattis på födelsedagen Christian!





















 Sin egen ålder ser man på sina barn och deras ålder! Mitt äldsta barn är född 1966 och det är ju några år sedan. Christian är född exakt tio år efteråt dvs 1976. 

Ibland när jag sitter här och tänker så ser jag ju alla barnen passera revy men strax därefter kommer barnbarnen  och deras idag små barn.
Det är då jag inser min egen ålder!
Även min egen barndom kommer tillbaka i drömmarna. Eller händelser som ligger långt bak i tiden från de anställningar jag har haft.
Nu döda arbetskamrater lever i drömmen. Samma sak med mina släktingar, drömde igår natt om min farmor och det är sannerligen länge sedan hon levde. (60-tal)
Det här är livet! 

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate