torsdag, april 27, 2023

Alkoholen förstör hjärnan samt bidrar till uselt uppträdande!

 

Jodå,den här bilden har jag använt flitigt men den står också för ett leverne vilket jag lämnade 2005 för gott, innan dess fanns det uppehåll på ibland flera år. Men har alkoholen satt sig i hjärnans lustcenter så blir det ofta sk återfall.

Ända fram till det sista som blir avgörande, man inser djupt inom en att nu är det slut på drickandet!

Alla som varit i kontakt med människor som super huvudet av sig vet att de både gör dumma saker samt säger idiotiska saker.

Trist kapitel vilket ofta ger ångest!

Efter 2005 har det varit mycket lugnt och det är så skönt.

Tråkigt bara när människor många år efteråt drar upp ev. dumheter som hänt i fyllan o villan, det tjänar ju ingenting till.Skapar bara olust och osämja.

När en människa förmår att bryta med ett missbruk som varat i ca 45 år så ska man nog istället gratulera och tycka att det är bra istället för att tjata om saker som hänt under missbruket. Jag om någon är ju ytterst medveten om hur det många gånger har varit under mitt liv, ingen behöver idag påminna mig om detta.

MEN de som gjort detta måste väl njuta av att vrida om kniven ordentligt samt skapa osämja?

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate