söndag, mars 07, 2021

Att skada polismän är mycket illa!


 Gårdagens demonstration i Stockholm hade naturligtvis inte sökt tillstånd eftersom de visste att det inte skulle godkännas.

Demonstrationen samlade ca 500 deltagare , människor vilka misstror allt i samhället. Särskilt pandemin!

De målar ut tex Bill Gates som en av de som har planterat in denna smitta för att tjäna pengar osv.

Några av de ledande har pekats ut som antisemiter.

De som aktivt brukar angripa poliser är nästan alltid nazister eller vänsterextrema men igår blev sju poliser skadade. 


Hela den här cirkusen innebar att massor av poliser blev tvungna att ägna viktig tid åt detta istället för att bevaka och jaga kriminella.

En mycket stor kostnad vilken innebär att polisen måste hålla igen på annat viktigt!

Jag har vänner vilka har blivit svårt sjuka av denna covid, jag känner människor vilka har dött en plågsam död och så kommer dessa fantaser och påstår att det inte finns någon pandemi!

Jag kommer att ta väck sådana  "schmaner"  från mina sidor, jag ogillar vidskepelse vare sig det kommer från religiösa kretsar eller andra!




Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate