tisdag, januari 30, 2018

Dagens Sverige!

Idag skrivs mycket om vad som hände på Drottninggatan i Stockholm . Men jag tycker man ska ställa frågan på samma sätt som Per Gudmundson gör i Svd idag.https://www.svd.se/akilov-borde-aldrig-ha-varit-har/i/senaste/om/ledare

Vems var och är ansvaret för att det går omkring människor i vårt land vilka inte borde vara här? Den klass av politiker som har snedvridit vår politik vad gäller immigration fegar ur och tar inte sitt ansvar. Dessa politiker finns i nästan hela skiktet av partier undantaget SD. Det är den förda politiken och inget annat som byggt alla dessa områden där skuggsamhället växt fram.OCH det är politiker som har hållit i besluten. 

Personligen tycker jag synd om alla de som lockats till vårt land med alla löften som visar sig inte hålla. Jag har sett hopplösheten rakt i ansiktet dels genom att bo själv i Rosengård och dels genom mitt arbete med kontakt varje dag med folk sittande i hopplöshetens träsk! 

Jag har sett hetsen och våldet mot Malmös judar från den arabiska delen av Malmös befolkning. De som verkligen inte borde dra med sig gammal unken skit från Hamasland! Att dessutom se Malmös vänster sluta upp omkring dessa hetsande antisemiter fick det att vända sig i magen på mig.

Den staden ville jag inte bo kvar i men tyvärr är numera Stockholm lika förstört som Malmö plus en massa andra städer och småorter i vårt land. Så här ville inte jag att vårt land skulle bli och så vill inte de som tvingas att bo i förorter med kriminella som styr ej heller ha sitt liv i Sverige!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate