onsdag, juli 19, 2023

Ingen ordning alls på Facebook!


 Den här bilden klassade Facebook som "sexuell"! Varnade mig, tog bort dessa badbilder  samt satte mig på straff.

Jag överklagade och efter 5 minuter fick jag rätt,de återförde bilderna samt bad om ursäkt. Gott och väl men med straffet hände ingenting.DET kvarstod och är så idag också att jag inte kan utföra vissa funktioner. 15 timmar kvar!

Två gånger har jag skrivit till dem på supporten men inget svar.

Jag är trött på dem!

Ett annat exempel, de äger ju Instagram och jag för över bilder och reels till Facebook. Ibland kan man välja ett kort stycke musik. Så gjorde jag också med en låt av Kim Larsen.

Då öppnades ett ärende MOT mig just för musiken. Upphovsärende.

Straff!


Här är en förklaring, jag blev anmäld av någon tok som tycker att bilden är sexuell!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate