söndag, juli 23, 2023

Att långsamt bli sjukare!

 https://www.1177.se/Stockholm/sjukdomar--besvar/hjarna-och-nerver/nerver/polyneuropati-en-sjukdom-i-flera-nerver/ 

Jag fick min diagnos för ca 12 år sedan av en av Stockholms bästa läkare inom området. Han beskrev för mig hur det kunde gå eller ej. 

Idag när jag vaknade så märkte jag att mitt vänstra ben gjorde ont på ett sätt som jag inte var van vid. När jag så skulle ställa mig upp så höll jag på att falla, benet lydde helt enkelt inte.

Upp igen och hålla i mig samt försöka röra på benet. Massage osv.

Foten hade tappat känslen helt och hållet , ett ihärdigt surr i hela benet. Vänster ben har varit förskonat från detta.

Kommer upp och får börja med att gå fram och åter så att jag märker att det fungerar bättre.

Sätter mig och läser Epoch Times och hittar denna artikel som får mig att haja till.


Klicka på artikeln för att se den med större text! 

Vad finns att göra, ja nästan ingenting mer än att fortsätta att gå och gå med promenader !

OCH vara noga med att hålla i sig när jag går i trappor. 


Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate