Jag är så missnöjd med hur jag behandlas som mångårig kund.(TeleNor)
När jag bytte mobil i höstas så påfördes jag i butiken i Farsta ett
abonomang på streaming tv. Trots att jag sa nej ,så efter några dagar så uppmärksammade jag detta abonomang och via kundtjänst sa jag upp detta under hänvisning till ångerveckor.
Lik f-b kom det till slut en skriflig påminnelse som jag trodde gällde telefonen och betalade genom swisch(ett misstag). Över 400 kr. Kontakt med kundtjänst om återbetalning. Inga pengar kommer så jag tar kontakt med kundtjänst igen igår den25 jan. Väntan 47 min sedan ett långt samtal där killen inte kan få fatt i vad som hänt. Lovar att återkomma idag på fm. Inte ett ljud och nu är klockan 18.45. För första gången på alla år överväger jag att byta operatör!
Nu har jag sedan förra året ägnat detta ärende många timmar! Är så trött på det hela och känner mig lurad!
Vad beror det på att allt det här har skötts så klantigt? Är personalen ung och oerfaren? Klarar de inte av jobbet?
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar