måndag, januari 16, 2023

" Jag hatar vita män"!

 Då och då får jag upp dessa rasistiska tillmälen på mina sidor! Men aldrig att någon skriver "jag hatar vita kvinnor"?

Skulle någon skriva att de hatar svarta så har de gjort bort sig! Varför de som hatar vita inte gör bort sig i vårt land är ju väldigt konstigt? Rasism är ju lika illa varifrån den än kommer eller hur?

Den som kommer att bli partiledare för centern har i flera sammanhang utttyckt sig rasistiskt men eftersom han pekar med hela armen mot vita så tycks det passera obemärkt för åtminstone centerpartiets medlemmar!

Gamla bondeförbundet gillade ju inte varken judar eller svarta på sin tid, nu är det kanske dags för vita att få ta del av avskyn?

Jag trodde en tid att allt sådant tjafs tillhörde 30-talet men där fick jag fel. Vänstern och dit räknar jag också C+Mp har en längre tid hetsat mot särskilt vita manliga svenskar. I alla sammanhang ska alltid hudfärg tas med i samtalet eller artiklarna.

Personligen bryr jag inte mig ett dugg om vad för hudfärg människor har huvudsaken är att de är hederliga.

Att jag avskyr kriminella är väl känt och i dessa sammanhang så är alla lika i mina ögon.Lika vidriga!




Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate