tisdag, januari 24, 2023

Ler och långhalm!


 
Att kritisera hur de troende av islam handlar inför olika frågor, detta är omöjligt på många sajter idag.Facebook är värst av alla.

De stänger ner sina användare utan annat än en dom som de själv utfärdar. Man är helt chanslös ! När jag igår stängdes av igen så väljer jag att helt ta bort min gamla sida där. Nu tar det 30 dagar innan den är borta och skulle jag råka logga in så aktiveras den igen.

När det gäller islam och den gröna boken så ska man i Sverige blunda för vad som står i den. Samma sak med de som fullt ut använder Mohammeds råd till sina efterföljare , de ska man inte låtsas om.

Att kravaller i vårt land var koranuppror ville tidningar och myndigheter dölja men det gick inte.

Det var islamtroende som kastade sten på polisen samt brände upp deras bilar.

I andra länder mördas de kristna sedan årtusenden!

2022 var inget undantag! 

Min fråga kvarstår, varför kan de demonstrera för en bok men inte för de människoliv som tas i många länder med islam som tro?

Varför tar inte islamtroende avstånd från Iran som vill utplåna Israel med atombomben?

Inte ens morden på homosexuella tar de islamtroende avstånd från!

Att Fakebook är ett hårt censurerat ställe är något som de själv kommer att lida för!  Vattendelaren för tryck o yttrandefriheten går just hur man kan kritisera religion!


Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate