fredag, januari 06, 2023

Ett personligt inlägg om hälsan!

 

Jag har ju bestående skador i min hjärna av så många års missbruk av alkohol, från 1957 fram till 2004!

Det innebär att nervbanorna till benen inte fungerar som de ska och det finns ingen bot heller.

Igår kväll märkte jag att det inte stod rätt till i höger fot. Den kändes mer avdomnad mot tidigare!

Min stortå lyder inte längre, den är helt död. Går alltså inte att röra den alls.

När jag steg upp i morse så var foten som en död klump. Har också märkt att lyftförmågan är sämre när jag går, måste passa mig för de få mattor jag har kvar.

Jag visste att den här dagen skulle komma eftersom läkare har berättat. Andra med den här sjukdomen brukar hamna i rullstol och jag är ändå 80 fyllda och får vara nöjd över att det inte är värre för mig.

Den som lever får se!


Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate