onsdag, december 07, 2022

Bältas och tvångsmatas!

 https://www.svtplay.se/video/8zJWPqn/uppdrag-granskning/ata-baltas-eller-do 

Nio fall av tio är flickor-unga kvinnor. Varför egentligen? Många , oerhört många medicineras med olika tabletter mot hopplöshet och att inte finna någonting bra i livet.

Hur många hamnar inte i drogmissbruk av dessa unga! I det välordnade Sverige där allt är så bra då kan man ju undra VARFÖR så många unga mår så dåligt. 

Sedan kan man ju också titta på frågan manliga pensionärer som tar sina liv! De är många liksom många unga offer för hopplösheten.

Är det så bra i vårt land ?

Det har ju inte blivit bättre de senaste 50 åren . Knarket flödar trots att myndigheterna i så många år har dolt detta . Att sopa problem under mattan är ju vanligt i vårt land. Hellre dölja eller hetsa mot de som är sanna och tydliga i de svårigheter som finns.

När jag åker på tunnelbanan här i Stockholm så ser jag en trend som som förundrar mig. Unga kvinnor med invandrarbakgrund med mycket fillers i läpparna, hårt sminkade , djupa urringningar osv, massor med parfym på sig. OCH naglar så långa så jag förstår inte hur de klarar det vanliga livet? Jag ser sedan på tex Facebook och deras korta videos en ny trend bland dessa ofta väldigt vackra ansikten. Stora bakdelar som de kan röra upp och ner. Brösten är ofta jättestora och de kan röra dem också upp o ner. DET är då jag inte förstår vår nutid med allt som handlar om unga flickor och kvinnor.


Allt sammantaget blir så svårt att begripa. 

Pojkar och unga män syns inte på samma sätt.De som syns är gängen med sin utstrålning av hot och våld. Alltid killar med ursprung från andra länder.

Men resten av pojkarna? Sitter de hemma och glor i sin mobil eller platta med spel?

De tysta mössen är kvinnor med muslimsk klädsel.  Vad de tänker på när de sitter och ser andra kvinnor med helt annan klädsel skulle vara intressant att veta.

Allra helst på sommaren när svenska kvinnor har shorts och visar sina kroppar!Eller på badstranden.


Allt det som är förbjudet för kvinnorna med hucklet!

Jag ska slutligen säga att det är så mycket i nutiden jag inte förstår!


Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate