måndag, mars 25, 2019

Kontaktade polisen!

Igår kontaktade jag Stockholmspolisen i ett mycket sorgligt ärende.En släkting till mig från Finland hade avlidit i Stockholm under lite oklara omständigheter. En tämligen ung man,suck!
Lite väntan innan jag kopplades in till Susanne vilken hjälpte till på ett mycket bra sätt. Trevlig och gjorde allt hon kunde.Ringde hem till mig på kvällen och talade om vad hon hade kunnat göra.
Hon var en klippa att luta sig emot eftersom jag måste tillstå att jag var chockad över detta dödsfall.
Tycker så synd om alla hans släktingar och särskilt om de barn han har.
Döden är så obarmhärtig när den slår till utan förvarning.
Fick under kvällen reda på att det troligtvis var hans hjärta som inte orkade med.
Sorg tvärs över havet! Mina tankar går idag igen till dem därborta i Finland!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate