måndag, mars 04, 2019

Dömd till döden i Iran!

Ahmadreza Djalali, läkare och forskare vid Karolinska Institutet som sitter fängslad i Iran, har dömts till döden!

I kvällens rapport hade man ett långt inslag om den dödsdömde läkaren men när jag försöker hitta detta på avdelningen nyheter på Svt så finner jag inte reportaget!
Allt annat som de talade om på rapport finns däremot på deras sida och jag finner detta underligt.
Iranska myndigheter påstår att han har medverkat till mord samt spioneri för Israel. Bevisen har lyst med sin frånvaro.
Iran och deras mördarregim fyllde för ett  tag  sedan 40 år, fyrtio hemska år med ca 200.000 mördade medborgare. Allt i islams namn !
Sveriges regering skickade dit Ann Linde , trogen sosse med hucklet på sig för att hylla denna blodsbesudlade islamregim! Fy fan!
Domen mot Djalali anser jag som falsk. Lika falsk som deras sk religion , där man får ljuga och plåga människor. Mörda och stympa!
Jag har aldrig förstått varför jag eller någon annan demokrat skulle ta hänsyn till en sådan regim och religion.
De är falska lögnare vilka njuter av sin makt. Manliga makt.

Det är dags för en ny revolution där folket återtar makten !
Vad de sen gör med långskäggen det tänker jag inte bry mig i.
Som man bäddar får man ligga!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate