torsdag, mars 14, 2019

I många år så förnekades dessa uppgifter!

I flera tidigare dokument bla från regeringen så har man förnekat att jag stod under övervakning av SÄPO efter 1978. ATT jag missade sökta jobb bla. på Arbetsförmedlingen samt Chrome-fabriken hade kunnat ge mig skadestånd med rätt så stora belopp. Men myndigheterna valde efter Karlskrona-snickarens beviljade skadestånd (samma parti som mig-SKP) att slå till bromsen samt förneka all övervakning.Jag var med i ett parti som var mycket försvarsvänligt och mina kamrater gjorde värnplikten exemplariskt. Vi var emot Sovjet och hela denna politiska sörja i öst. Vi var sannerligen inga landsförrädare och SÄPO har rentvått oss senare !



Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate