måndag, oktober 15, 2018

Det gröna naggas i kanten!

Idag när jag var ute och gick så såg jag fyra påbörjade nya byggen för lägenheter, två av dem ligger längs med tunnelbanespåren vilket ytterligare två andra gör. Tunnelbanan på gröna linjen rullar dygnet runt och trots att jag bor en bra bit bort så hör jag den.Hur ska det bli för alla de som kommer att bo några meter från spåren?
När jag var på väg hem så gick jag in på en byggnadsplats och såg hur en grävskopa grävde alldeles vid ett barackhus och gick dit och kollade.Hade inte en aning om att staden hade slagit upp tillfälliga baracker mellan de vanlig hyreshusen.Det var ett sk flyktingboende med en massa människor.







Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate