torsdag, augusti 02, 2018

En muslimsk kvinna slog sig ner bredvid mig!

Kvinnan hade bott länge i Malmö och lustigt nog bodde hon på Hårds väg i Rosengård där jag också bodde en gång i tiden. Vi samtalade om allt möjligt jag och denna kvinna från Eritrea. Vi var överens om mycket måste jag säga och det berodde på hennes öppenhet. "Fråga mig om vad som helst" sa hon . Då frågade jag om hennes syn på att ta en man i handen och hälsa. Då skrattade hon lite och säger att det är löjligt att inte göra detta. Jag jobbar med människor , sa hon vidare, och då måste man för sjutton kunna ta i andra människor.
Islamister avskydde hon,de handlar helt fel!
Hon reste ensam utan man till Stockholm och jag förstod att hon var en mycket självständig kvinna . Men jösses så hon svettades i sitt huckle!
Roligt med alla möten med olika människor. Jag tror faktiskt att jag kan tala med alla sorters människor.
Jag tror på olika och att man ska ha olika uppfattningar,det berikar vår jord.
Det är så fasansfullt att läsa olika sk feministers tordönsröster där de bara trycker på andra sina bizarra åsikter. De är ju rasister idag med sina normer.
Såg till min glädje idag en ledande RFSL -man ta avstånd från den politik vilken har fått fäste bland vänstern och alla undergrupper. Han vände sig till sitt förbund och sa sanningen om att de med sin nuvarande politik avskärmar sig från breda lager av Sveriges befolkning! Hoppas fler vågar sig på att kritisera sina ledningar. "Bomba högkvarteret" !!!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate