söndag, augusti 12, 2018

"Rösta mer mänskligt"!

Jag mötte kvinnor (ja bara kvinnor?) igår som stod och delade ut en sorts valmaterial vid Värmdö marknad.
Började tala med dem eftersom jag blev intresserad över vad de hade för budskap att ge mänskligheten.
I stort sätt kan jag sammanfatta deras budskap till ett enkelt "att vi ska vara snälla och tala mer med varandra"!
Det ena gav det andra och jag började förstå att de var ivriga förkämpar för att öppna våra gränser för mer invandring. Ekonomin var nog inte så viktig i dessa damers värld. När jag försiktigt började tala om Migrationsverkets nya prognoser för de kommande åren (126.000 beviljade tillstånd och ca 500.000 anhöriginvandrade) så trodde de inte på mig.
Så är det fortfarande med breda grupper av "de snälla" i vårt land, de vet inte ens vad Migrationsverket säger och det är ju hur lätt som helst att läsa på deras sidor.Samma sak med kriminalitet, läs på BRÅ:s sidor även om deras siffror ofta är inlindade och ofullständiga.Man kan följa polisens sidor också.
Ortspressen skriver ofta om det som händer vilket aldrig syns i de stora medierna.
Hur svenska folket blir bedragna på verkligheten är ju bedrövligt och allt för många totalvägrar att lyssna ens på de uppgifter myndigheterna uppger.De har skapat sin egen värld inne i en bubbla där ingenting av verkligheten tränger in.
Vänstertänkandet fungerar även inom grupper av människor vilka inte är vänster i gängse bemärkelse.
Får väl ställa den gamla frågan som stötts och blötts i många år:"Vem är du rädd för?"
https://detgodasamhallet.com/2018/08/12/journalisterna-har-osynliggjort-den-svenska-underklassen/

PS Kollade upp lite på vilka personerna var bakom kampanjen om att "vara snäll" och det visade sig ju som vanligt vara nästan enbart kvinnor i intellektuella och sociala arbeten.(Lärare,Soss osv)

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate