söndag, augusti 19, 2018

Vidskepliga utökar sin makt i Sverige!

De senaste dagarna har islamisterna återigen visat sitt inflytande i vårt land.Först kom domen mot en arbetsgivare vilken hade avbrutit en anställningsintervju med en islamistiskt kvinna. Hon fick enligt domen 40,000 kronor i skadestånd därför att den tilltänkta arbetsgivaren inte kunde acceptera att kvinnan inte kunde hälsa på män med handskakning.Enligt domen skulle inte kvinnan komma till paradiset om hon tog en man i handen.
Nästa absolut stora galenskap var när en kvinnlig artist skulle uppträda i Göteborg samma vecka som Pride pågick. I hela den omgivning där hon skulle uppträda så rensades alla Prideflaggor bort.
Vi vet ju att de flesta islamtroende avskyr allt som har med homosexualitet att göra men att både Göteborgs stad liksom delar av Priderörelsen viker ner sig och går med på att ta ner symbolen för kampen mot fördomar och diskriminering är mycket oroväckande.
Jag bara undrar när kraven mot att ta ner vår Svenska flagga kommer att ställas? Den har ju ett kristet kors minsann!
I flera år har jag ställt frågan hur långt vårt land ska bli förändrat i takt med att allt fler muslimer kommer hit.
Allt fler byggen av moskér  med pengar från förtryckarregimer sker och islamistiska värderingar saluförs i dessa byggnader.
De som inte förstår varför kvinnor inte får visa håret eller bara armar osv har inte förstått att detta är en rent sexualiserad handling därför att man får ej inleda oss män i syndiga tankar.
Inom islam påstår man hela tiden att män blir sexuellt upphetsade om en kvinna tex visar sitt hår. Detta nonsens är ju så löjligt och tyvärr ser man fler och fler riktigt små flickor med huckle.
Islamisterna sexualiserar småflickor!
När jag la ut några "streetfoto" med hur det ibland på vissa ställen flanerar många kvinnor med hucklen så fick jag bannbullan över mig! Det går inte ens att fotografera just en verklighetsbild hur det i allt större omfattning finns kvinnor och barn med dessa hucklen.
För mig med fotografering som hobby så blir det ju en idiotisk idé att jag skulle ta bort bilder från den verklighet vi i framförallt storstäderna ser varje dag.
Om jag åker ut till Rinkeby för att fotografera så kommer jag garanterat att få med många kvinnor på bilderna med just hucklen och än värre niqab och burka.
Skulle jag av någon konstig anledning ej publicera dessa bilder?
Frågan är hur föds dessa konstiga tankar i en del av den svenska befolkningen att man ska särbehandla just muslimer?
Vi talar alltid i det här landet om att vi ska ha jämlikhet mellan könen men ska det bara gälla den svenska befolkningen?
Ska vi ha tryck och yttrandefrihet i Sverige men undanta allt som har med muslimer att göra?
Tiga still och aldrig kritisera dem på samma sätt som vi tex kritiserar scientologer eller Jehovas vittnen?
Vidskepligheten verkar att få breda ut sig återigen liksom kvinnofientliga läror, ska vi verkligen återgå till 1800-talets mörka tid?

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate