onsdag, december 20, 2023

Hewlet Packard HP, vad håller ni på med?

Nu ska jag berätta något dumt!! Den 16 dec beställde jag en stationär dator från HP. Men efter ett par timmars grubland så kollade jag denna dators ingångar och vad gäller ingången för en bildskärm så passar inte min Samsung. Tog då beslut att annulera köptet! Fick svar från dem nästan direkt att de fått mitt mail. Men lik förbannat skickar de apparaten och drog pengarna idag. Hade försökt stoppa genom banken att de drog pengarna men de får inte göra detta. Jag är f-b på dessa metoder och tycker att HP är inte justa ! En annulering efter att par timmar borde ha stoppat upp hela processen. De håller på via Post Nord att skicka den till en ICA handel men jag kommer INTE att hämta ut den. Är det någon som har råkat ut för detta och kan ge mig ett gott råd?
Gilla
Kommentera
Dela

 

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate