måndag, december 25, 2023

Gustavsberg!

 Här är inte så trevligt,huset håller på att renoveras och är helt intäckt med plast. Inte en chans att titta ut ens. Mörkt inne och känns verkligen instängt.

Egentligen borde ingen behöva vara kvar utan skulle erbjudas att bo på hotell eller liknande.

Har det snöat ute eller????

Julen är snart över och det är jag tacksam över. Senaste åren är jag mest glad åt vanlig vardag.

Min dotter Anna skrev så vackert över hur hennes fd man o hon  har kunnat ordna så bra åt sina barn under tex julen. Inget gnäll där mellan dem.

Jag minns hur det var med mig och min fd och våra barn vid julen. Inte en chans att ha dem hos mig. NJET. Jag fick nöja mig med att träffa den ca 2 minuter hos mina föräldrar när de hasigt kom upp för att säga god jul till dem. Hastigt iväg sedan till Kungsör !

Sådant har satt taggar i mitt sinne, det går inte att glömma.




Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate