söndag, december 10, 2023

Är Malmö den stad med flest antisemiter idag?

 I morse fick jag tillgång till 10 bilder tagna i staden på olika ställen. Alla bilder skildrar antisemitismen som frodas ! 

Då påminns jag om när muren i Berlin fallit och den stora synagogan hade polisbevakning dygnet runt pga av hotet från tyska antisemiter. De kom från den östra delen  dvs fd DDR. Hopar av nazister!

Men Berlins polis visste hur de skulle göra, när ett lass sådana idioter var på väg till stationen vid Banhof Zoo så möttes de av en stor styrka grönklädda poliser. Det var aldrig något snack om rättigheter hit eller dit ,de motades in i tåget som vände åter till det forna kommunistiska paradiset där dessa nazister hade vuxit upp.


Malmö stad håller inte ens rent från smörjan som klistras upp eller sprayas, överallt finns det propaganda mot JUDAR!

Ja , antisemiterna riktar in sig på stadens få judar som bor kvar. En stad där den politiska eliten stödjer antisemitiska organisationer med stora belopp varje år. 

OCH alla som bor eller bott i staden vet ju vilka det är som bedriver denna hets mot judar. Dels har vi en aggressiv vänster sedan många år som i sina demonstrationer tillåter människor ropa slagord mot judar och i synnerhet Israel. SSU har också fulat ut sig ordentligt.

MEN så har vi den omåttligt stora befolkningen från arabisktalande länder vilka från barnsben är antisemiter. Ja, jag skulle nog med min erfarenhet från Malmö säga att många vuxna från dessa grupper hyser nazistsympatier rent idelogiskt.

Jag har under 26 år i staden ej träffat en enda arab från MÖ som inte har varit antisemit.

Precis om husknuten (Malmö synagoga) här ställde antisemiter till med en demonstration där slagorden om att krossa Israel och judarna avhölls. Svensk polis och usel lagstiftning gör att man inte handlar som Berlins polis gjorde 1991!
Då uppfattas detta som att det är OK att angripa stadens judar, vad blir nästa steg?
Dan Park har gjort detta sk konstverk men jag förstår inte hans konst. För mig blir detta verk bara ännu mer skit ute på stan. 

Jag väljer att bara publicera ett av många antisemitiska äckliga object!

Jag valde för snart 20 år sedan att lämna Malmö då jag märkte åt vilket håll staden var på väg att hamna i.

Men Stockholms alla förorter är ju lika som Malmös numera. Som Glistrup sa en gång:" Muhammedaner överallt"!

I andra länder med stor muslimsk befolkning tex London så är de precis som tyska nazister var , dvs de är öppna med att de vill utplåna både iSRAEL OCH JUDARNA VAR HELST DE BOR!

Europas politiker har begått ett stort fel när man med skygglappar lät så många islamtroende komma och bosätta sig. De vill varken bli engelsmän eller svenskar,de föraktar oss. De bryr sig inte om vår kultur eftersom de anser att de står över alla andras både kultur ,seder och lagar. 
Det går INTE att inlämma dem i en demokrati eftersom koranen är det enda de rättar sig efter.
Deras barn uppfostras till att vara islamtroende samt ta avstånd från de länder de har flyttat till.
Många unga klarar inte av detta dubbla utan sviker allt och blir kriminella !
Jag tror tyvärr inte att de som röstat på de politiker som har försatt oss i detta läge  förstår att Sverige och andra länder nu infekteras av kriminella i på många olika sektorer i samhället.
När de går till en ny billig tandläkare eller vårdcentral så kanske den drivs av kriminella?
För trettio år sedan fanns det en beräkning att svarthandeln i staden låg på hela 30%, vad den är idag vet jag inte!
Hur är det då inte i Stockholm ,Södertälje eller Göteborg?
Som man bäddar får man ligga eller hur ni nymornade socialdemokrater?
OCH vänsterpartiet och miljöpartiet som vill öppna våra gränser återigen! Ni är obildbara!


Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate