söndag, april 17, 2022

Ingen sorts religion ska förtrycka oss!

 Nej nu blir jag f-b på riktigt. Nu lägger sig Irak i Sveriges inre angelägenheter. Sverige har tagit emot en hel del rena skithögar från detta land så de ska bara vara tacksamma. Religion är och ska förbli en privatsak i vårt land. INGEN har rätt att ta till våld om de inte gillar våra lagar.INGEN! De som inte trivs här med vårt sätt att se på både lagar och religion kan packa sina väskor och sticka till tex Irak. Där man inte får säga vad man vill!

Muslimer snackar om den heliga månaden där man festar så fort solen gått ner. Då vill jag säga som svensk medborgare, jag är inte intresserad av detta falska skrymteri. OCH jag får både säga och tycka vad jag vill, jag har lagen på min sida. Men alla dessa våldsverkare har lagen emot sig med rätta. Att uppföra sig på detta sätt är ju så fruktansvärt dåligt. Jag har rätten i vårt land att tycka illa om religion,politik,stasministern eller kungen utan att straffas eller att stollar med gröna boken ska ha undantag från vår grundlag. Vi fick i århundraden nog av hur religionen la sig i privatlivet! Straffen från kyrkan är inte heller bortglömt. Men alla dessa sk flyktingar vill ha ett sånt system här, förtryck och regler som bestämmer tom hur kvinnor ska klä sig. Åtskillnad! Det måste bli stopp på undergivheten från vårt samhälle inför islam och dess påtryckningar och hot. OCH för katten , ge inte din röst i hösten val till de rödgröna. DE är ju skulden till hur det ser ut idag. Stoppa invandringen av islamister!!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate