lördag, april 16, 2022

Att bränna böcker!

 


Näe, jag gillar varken bokbål eller övriga bränder av böcker! 

Jag avskyr dessutom bilbränder av alla slag!

Jag avskyr dessutom pöbelhopar, alla sorter!

Vad vi sett nu i ett par dagar är med mina ord, avskyvärt!

MEN jag ger inte Rak kurs skulden utan den står huliganerna från orten för. 

Sanningen är den att de här två dagarna är inte något nytt,bränder och stenkastning har pågått i många år nu.

Journalister har inte kunnat arbeta fritt i dessa förorter.Polisen har inte kunnat sköta sitt jobb.

Den här gången verkar som om huliganerna har noga förberett sig. Att kunna sätta eld på en polisbil innebär att man har tex bensin med sig mm.

Det allvarliga i vårt land är att vi har en politisk ledning som spelar under täcket med polisledningen och då blir det detta resultat vi ser !

OCH som vanligt så måste man söka efter orsaken men detta gör inte myndigheterna ,de är rädda att kallas rasister av Expo-vänstern.

Den som har visat minsta intresse för vilka som alltid ligger bakom dessa upplopp finner ju samma killar som skjuter ihjäl andra människor. Många, allt för många från Somalia!

Resten är i stort sett killar som heter Muhammed och likande.

VARFÖR just dessa från orten dominerar får vi aldrig något svar på därför att som jag sa tidigare ,de är rädda för att brunsmetas. 

Sanningen kanske är att dessa människor aldrig borde ha fått komma hit!

Vill man hjälpa dem så hade nog det vettiga varit att ha gjort det i hemländerna och dess närhet.

Överhuvudtaget kan det inte vara en sund politik att så många går utan arbete och bara driver omkring. Lever på bidrag år ut och år in.

Lockas att inte vara hederlig när stora pengar finns att tjäna som kriminell!

ALLA som köper knark är skyldiga till  att denna typ av kriminalitet kan fortleva och expandera till andra sektorer i samhället.

En sak är jag säker på och det är att rödgröna politiker aldrig kommer att kunna göra något åt det samhälle som vuxit fram. OCH då får jag också ställa den vanliga frågan, vad tänker människorna med för del av kroppen när de röstar på dessa politiker.

Man borde ju inte rösta på de som svikit vårt land! Forsätt att skylla på Rak kurs och Palludan,det är ju f-b mig inte hans skuld att det ser ut som det gör i vårt land. Han har ju bara rätt så effektivt påvisat med exemplets makt hur det är ställt i orten och många av dess folk.

ATT bygga upp ett land med enklaver är inte rätt väg!




Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate